El web no està optimitzat per I'Explorer, és millor utilitzar Mozilla Firefox o Chrome

Procés

  1. Inicieu la sessió:
    •    Introduïu "Nom d'usuari" (número d’abonat) i "Contrasenya" (DNI). (1)
    •    Accediu a "Reserva d'activitats".
  2. Seleccioneu l’activitat que desitgeu reservar: podeu escollir el dia que vulgueu.
  3. Afegiu, si ho desitgeu, altres reserves: fins a un màxim de 3 en curs. 
  4. Confirmeu i valideu la reserva: comproveu les dades, confirmeu la reserva i valideu-la.
  5. Finalitzeu el procés: per seguretat, introduïu la contrasenya i sortiu de la sessió “Desconnectar”

(1) Per seguretat, el sistema reconeix majúscules i minúscules. El format del DNI és: 11222333A.

 

Cal tenir en compte

  • Que des de la zona privada es poden dur a terme les accions següents: modificar les dades personals, canviar la contrasenya, consultar l’historial de reserves...
  • Que el sistema envia un correu electrònic de confirmació de la reserva i un recordatori una hora abans de l’inici de la sessió.

 

És recomanable

  • Que es reservi amb antelació (no hi ha limitació horària). 
  • Que cada abonat modifiqui la contrasenya inicial. 

 

Normativa principal

  • Es poden tenir 3 reserves en curs. El sistema entén que una 4a reserva és de pagament.
  • Els abonats per franges horàries només podran reservar activitats dins l’opció horària escollida. El sistema entén que qualsevol reserva fora de la franja horària és de pagament. 
  • Les inscripcions es tancaran 5 minuts abans de l’inici de la sessió, per imprimir el llistat per al monitor/a.  
  • El monitor/a controlarà el llistat i només permetrà la participació als alumnes inscrits a la sessió.
  • Si no es pot participar a la sessió que s’ha reservat, cal anul·lar l'activitat (des de la "Zona privada" > "Moviments") o bé passar la reserva a un altre dia. Si no es disposa de connexió a Internet, es pot fer l'anul·lació per via telefònica (972 45 97 60).
  • Si una persona reserva en línia, i llavors no assisteix a l’activitat sense haver anul·lat la reserva o sense haver-ho notificat, pot perdre temporalment aquest servei en cas de reincidència. 
  • Qualsevol incidència cal comunicar-la a la recepció de la Piscina. 

comparteix a
Aquesta web utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els notres serveis, acceptes l'ús que fem de les 'cookies'. De totes maneres, pots canviar la configuració de 'cookies' en qualsevol moment.  [ Més informació ]