El web no està optimitzat per I'Explorer, és millor utilitzar Mozilla Firefox o Chrome
Resultats de l’enquesta de satisfacció 2021

Com cada any, la Piscina de Roses ha dut a terme l’enquesta de satisfacció amb l’objectiu d’obtenir la valoració i l’opinió dels seus abonats i usuaris, per poder millorar any rere any.

S’han recollit 224 respostes, entre l’11 i el 25 de novembre, a través del formulari en línia, enviat a les persones abonades i usuàries i penjat a la pàgina web www.piscinaroses.cat.

Després del procés de buidatge s’ha obtingut el resultat final. La nota mitjana assolida, expressada sobre 10, ha estat de 8,6 punts, tres dècimes per sobre del resultat 2020 que va ser de 8,3 punts.  

En la gràfica que adjuntem es poden observar els resultats 2021 de cadascuna de les preguntes formulades.

GRÀFICA DE RESULTATS

A l’hora de valorar les puntuacions es té en compte el valor de referència acceptat en el sector, que se situaria en els 7 punts sobre 10.

Per tant, per sota de 7, que no hi ha cap ítem, hi tindríem els punts febles que haurien de convertir-se en els principals objectius de millora.

A partir d’aquest llindar hi trobaríem paràmetres ben valorats, que internament es divideixen en dues categories:

- Entre 7 i 8 punts (color taronja): serien aspectes ben valorats en relació al valor de referència del sector però amb cert marge teòric de creixement i millora.

- A partir dels 8 punts (color verd): serien els apartats que representarien els punts forts de la Piscina de Roses que cal seguir treballant per mantenir aquest nivell.

El resultat general 2021 es valora de forma molt positiva pels motius següents:

1)      S’assoleix una nota excel·lent en un any extremadament complicat i difícil en la gestió del servei per la pandèmia.  

2)      S’obté una nota lleugerament superior a les assolides en les dues anualitats anteriors (2019 = 8,4 i 2020 = 8,3) i que ja representaven un molt bon resultat.

3)      El 8,6 del 2021 suposa una valoració rècord per a la Piscina de Roses.

4)      Està significativament per sobre del valor de  referència del sector (7 punts).

5)      Es confirma la consolidació de la percepció de la qualitat del servei per part dels abonats i usuaris. El resultat obtingut en els darrers anys es manté estable en aquesta franja alta, oscil·lant entre 7,9 i els 8,6 punts del 2021.

També volem destacar que a part de les preguntes habituals que ens serveixen per fer-ne el seguiment any rere any, aquest 2021 s’ha volgut copsar l’opinió en relació a l’adaptació del servei motivada per la pandèmia de la COVID19. En aquest sentit s’ha preguntat sobre les mesures organitzatives adoptades i el resultat obtingut ha estat de 8,69 punts, també molt satisfactori.

Més enllà de la valoració global, l’anàlisi punt per punt ens ajudarà, juntament amb les aportacions qualitatives, a cercar les millores que es puguin dur a terme a partir de les possibilitats existents. Tots els apartats seran degudament analitzats, amb la idea de continuar millorant dia rere dia. 

Finalment, cal remarcar que entre les persones que l’han respost es farà el sorteig de diferents regals com a agraïment per a la participació. S’enviarà per correu electrònic una comunicació a les persones guanyadores i caldrà que passeu per la Piscina a recollir el premi. Estigueu alerta al vostre mail!

Enhorabona als afortunats!

Moltes gràcies per la col·laboració!

Continuem treballant per a tots vosaltres!

🍪 cookies