El web no està optimitzat per I'Explorer, és millor utilitzar Mozilla Firefox o Chrome
Optimització del sistema de reserves

Condicions actuals

Les actuals condicions d’obertura dels centres esportius, amb restriccions significatives en l’aforament, fan que calgui optimitzar al màxim les possibilitats d’ús dels espais esportius.

Sistema de reserves

En aquest sentit, el sistema de reserves que fa anys es va posar en marxa per a les activitats dirigides, es va estendre per a la totalitat dels serveis de la PMR.  

Avantatges

Després de passar el corresponent període d’adaptació, podem valorar aquest sistema de forma totalment satisfactòria. La reserva online integral permet:

-Complir estrictament amb els aforaments de cada espai esportiu.

-Esglaonar els diferents usos per evitar massificació en zones comunes.

-Informar a través de la web dels aforaments a temps real i del nivell d’ocupació...

Inconvenient

Aquest sistema, però, presenta un punt feble, que alguns de vosaltres ens heu anat dient i també heu fet constar a l’enquesta anual. Aquest aspecte consisteix en poder gestionar millor quan una persona reserva, ocupa una plaça, no es presenta i no ha anul·lat la reserva. Si això passa de forma freqüent pot suposar moltes places desaprofitades.    

Millora

Per això, s’ha treballat el programa de gestió per tal de cercar una solució que entrarà en funcionament el proper dilluns 15 de març. Aquesta millora consisteix en que el programa detecta de forma automàtica qui és reincident en el fet d’ocupar una plaça i no presentar-se (sense anul·lar prèviament).

Així, aquelles persones que constin com a NO PRESENTADES dues vegades en un període de 14 dies quedaran sense poder fer reserves online durant 2 dies. Cal recalcar el següent:

-       Serà sempre a partir de la segona reserva NO PRESENTADA, doncs entenem que tots podem tenir un descuit.

-       Després de 14 dies el marcador es posa de nou a zero.

-       Durant 2 dies les reserves hauran de fer-se de forma presencial en el moment de l’accés, sense tenir l’antelació de la reserva online.

-       Passats aquests 2 dies automàticament es recuperarà la funcionalitat de reserves online.

DURANT 14 DIES > 2 RESERVES NO PRESENTADES > Penalització 2 DIES SENSE RESERVA ONLINE, NOMÉS A RECEPCIÓ EN EL MOMENT DE L’ACCÉS

 

Alerta amb les reserves consecutives  

Quan s’accedeix al centre amb una sola reserva, ja queda validada amb l’accés pel torn principal. Però caldrà prestar la màxima atenció quan es tenen dues o més reserves seguides, doncs la primera quedarà validada amb l’accés però les demés hauran de ser validades posteriorment mitjançant:

-       Lector piscina   

-       Lector/torn sala fitness

-       Lector activitats dirigides (passadís, entre sales)

El xip

El sistema per poder validar totes les reserves és el xip, sigui en format clauer, targeta o braçalet. Els QR i/o els panys al mòbil serveixen per a totes les primeres reserves (perquè el torn principal ja les valida) i per a les segones de fitness (perquè també hi ha torn), però per a reserves amb el lector de piscina o d’activitats dirigides (passadís) no serveixen. Per tant, utilitza el xip com a millor opció per validar reserves.  

I recorda: si no pots venir, anul·la!

Des de la pàgina web, del tòtem de reserves o per telèfon. Per exemple, des de piscinaroses.cat cal identificar-se com a persona abonada i adreçar-se a ZONA PRIVADA > MOVIMENTS. Des d’aquest apartat es pot anul·lar o modificar una reserva.

Si segueixes aquest esquema ho tindràs ben clar: https://tuit.cat/v0hmx

🍪 cookies