El web no està optimitzat per I'Explorer, és millor utilitzar Mozilla Firefox o Chrome
Resultats de l’enquesta de satisfacció 2020

Com cada any, la Piscina de Roses ha dut a terme l’enquesta de satisfacció amb l’objectiu d’obtenir la valoració i l’opinió dels seus abonats i usuaris, per poder millorar any rere any.

Enguany, s’han recollit 198 respostes, entre el 9 i el 21 de desembre, a través del formulari en línia, enviat a les persones abonades i usuàries i penjat a la pàgina web www.piscinaroses.cat.

Després del procés de buidatge, s’ha obtingut el resultat final. I la nota mitjana assolida, expressada sobre 10, ha estat de 8,3 punts, una dècima per sota del resultat 2019 (8,4).

En la gràfica de l'arxiu adjunt Valoracions enquesta es poden observar els resultats 2020 de cadascuna de les preguntes formulades.

A l’hora de valorar les puntuacions es té en compte el valor de referència acceptat en el sector, que se situaria en els 7 punts sobre 10.

Per tant, per sota de 7, que no hi ha cap ítem, podríem tenir els punts febles que haurien de convertir-se en els principals objectius de millora.

A partir d’aquest llindar hi trobaríem paràmetres ben valorats, que internament es divideixen en dues categories:

- Entre 7 i 8 punts (color taronja): serien aspectes ben valorats en relació al valor de referència del sector però amb cert marge teòric de creixement i millora.

- A partir dels 8 punts (color verd): serien els apartats que representarien els punts forts de la Piscina de Roses que cal treballar per mantenir aquest nivell.

El resultat general 2020 es valora de forma molt positiva pels motius següents:

1)      S’assoleix una molt bona nota en un any extremadament complicat i difícil en la gestió del servei.

2)      Es manté una nota molt similar a l’obtinguda l’any passat, que va suposar un rècord. 

3)      Està significativament per sobre del valor de  referència del sector.

4)      Confirma la consolidació de la percepció de la qualitat del servei per part dels abonats i usuaris. El resultat obtingut en els darrers anys es manté estable en aquesta franja alta, oscil·lant entre 7,9 i 8,4 punts.

 

També volem destacar que a part de les preguntes habituals que ens serveixen per fer-ne el seguiment any rere any, aquest 2020 s’ha volgut copsar l’opinió en relació a l’adaptació del servei motivada per la pandèmia de la COVID19. En aquest sentit s’ha preguntat sobre les mesures organitzatives adoptades, sobre els processos de neteja i desinfecció i sobre els nivells protecció i confort. Els resultats obtinguts en aquests quatre ítems els podeu consultar a l'arxiu adjunt Valoracions COVID19.

Més enllà de la valoració global, l’anàlisi punt per punt ens ajudarà, juntament amb les aportacions qualitatives, a cercar les millores que es puguin dur a terme a partir de les possibilitats existents. Tots els apartats seran degudament analitzats, amb la idea de continuar millorant dia rere dia. 

 

Finalment, cal remarcar que, entre totes les persones participants, es van sortejar diferents regals. S’ha enviat per correu electrònic una comunicació a les persones guanyadores. Estigueu alerta al vostre mail!

Enhorabona als afortunats i moltes gràcies per la col·laboració! Continuem treballant per a tots vosaltres!

 

🍪 cookies